חברת פרימדונה
צ'אטבוט שירות לקוחות
75
%

ירידה בפניות למוקד השירות

30

שניות בלבד זמן המענה לעומת 10 דקות שהיה קודם

160

שעות עבודה חודשיות נחסכו

60
%

עליית שביעות רצון הלקוחות

האתגר:

החברה קיבלה מאות פניות יומיות לגבי מועד ומיקום המשלוחים, מה שהעמיס על מוקד השירות והאט את זמן התגובה.

הפתרון:

פיתחנו צ'אטבוט AI מבוסס NLP המחובר למערכת המשלוחים של החברה. הצ'אטבוט משתמש במנוע AI מתוחכם המסוגל לזהות את כוונת הלקוח (Intent Detection) ולספק תשובות מותאמות אישית.

 הפתרונות הטכנולוגיים:
ממשק ניהול מתקדם עם תובנות על השיחות.
לוג פעילות המאפשר ניתוח של דפוסי השיחות ושיפור מתמיד של הביצועים.
שילוב עם מסד הנתונים ו-API של חברת השליחויות לקבלת סטטוס משלוח בזמן אמת.
מנגנון למידה מתמשכת לשיפור איכות התשובות והרחבת הידע.
היעדים שלכם
הטכנולוגיה עלינו
השאירו את הפרטים ואחזור אליכם לשיחת היכרות

    לתכנון טכנולוגיית Ai חיסכון וצמיחה מובטח
    המהפיכה כבר כאן אל תשארו מאחור בואו לחסוך ולצמוח